PARTNERZY

Dane firmy



Siedziba firmy MiliMili
Potokowa 28/15
54-105 Wrocław
woj. dolnośląskie

Tel.: 504 202 500
E-mail: milimili@op.pl
NIP: 887-154-70-94

Regulamin

Informacje Ogólne:

  • Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.milimili.com.pl jest :GAMN  Grzegorz Szyszka
    ul. Potokowa 28/15, 54-105 Wrocław
    Nip:887-154-70-94
    Regon:
  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.


Oferta Sklepu:

  • Przedmiotem transakcji są produkty przedstawione w sklepie www.milimili.com.pl podawane są w złotówkach i zawierają podatek VAT.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzenia nowych produktów do sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Sklepu.
  • Artykuły oferowane w Sklepie Milimili to przedmioty ręcznie wykonywane i zdobione. Podlegają one ochronie praw autorskich w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U.1994r.Nr.24,poz.83, z późniejszymi zmianami).
  • Sklep Milimili zastrzega sobie prawo do współpracy z innymi firmami i wystawienia ich ofert w sklepie internetowym www.milimili.com.pl.
  • Różnice między wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie Internetowym Mlimili wynikają z indywidualnych ustawień komputera Klienta i nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Milimili.

Zamówienia:

  • Zamówienia są przyjmowane na stronie sklepu www.milimili.com.pl po uprzednim zalogowaniu lub mogą zostać złożone mailowo na adres milimili@op.pl
  • Składanie zamówień możliwe jest zarówno jednorazowo, jak i dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Czas może zostać wydłużony w przypadku dni uznanych za wolne od pracy (niedziela i święta).
  • Zamówienia nie będą realizowane których nie da się potwierdzić, w związku z tym sklep może kontaktować się z klientem w celu ustalenia przyczyny.
  • Zmówienia zostaną zrealizowane wówczas, jeśli Klient dokona płatności na konto i otrzymaniu potwierdzenia wpływów na rachunek Milimili. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia zostaną anulowane w ciągu 7 dni.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeśli dane Kupującego będą niepełne.
  • Osoba składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
  • Zamówienia będą dostarczane na adres wskazany przez klienta w zamówieniu.
  • W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Klient otrzyma pełną informacje od sklepu Milimili droga mailową lub telefoniczną.
  • Milimili nie posiada stanów magazynowych, produkty oferowane są zmienne.

Płatności:

  • Klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form płatności:
  • dokonując przelewu bezpośrednio na nasze konto:

        Credit Agricole :63194010765309787700000000

  • lub poprzez Payu

 

 Wysyłka towaru:



  • Zmówiony towar Sklep wysyła poprzez:
    • Poczta Polska, priorytet do 5dni
    • Kurier do 3dni
  • Wysyłka może być wydłużona w przypadku zamówienia w sobotę, niedziele czy święta.
  • Do każdego zamówienia jest możliwość wystawienia faktury VAT, której treść odpowiada danym podanym przez Klienta podczas rejestracji. Faktury wystawione są w chwili, gdy wszystkie zamówione  przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  • Klient może wycofać dane zamówienie oraz dokonać zmian drogą e-mailowa pod adres: milimili@op.pl

Zwrot Towaru:

  • Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania Produktu.   Zwracany produkt powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, nie noszący śladów użytkowania. 
  • Towar zostaje zwrócony na koszt Klienta pod adres: GAMN Grzegorz Szyszka Ul. Potokowa 28/15 54-105 Wrocław
  • Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie do 14dni.
  • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru jeśli zachowane zostaną powyższe warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
  • Za zwrócony Produkt, Kupujący otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty (wartość Produktu oraz koszt wysyłki do Kupującego).

Reklamacja:

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: ul. Potokowa 28/15, 54-105 Wrocław
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, pokrywa sklep.
  • Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
  • Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  • Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość zapłaconej ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Ochrona danych:

  • Rejestrując się w Sklepie Milimili, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym Milimili.
  • Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883), dane przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, określonych w ustawie i nie są udostępniane osobom trzecim.
  • Osoby zainteresowane mają prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie. Dane te nie są udostępniane osobom trzecim.

Postanowienia Końcowe:

  • Wysyłając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które umożliwiają wykonanie umowy sprzedaży Sklep Milimili jest uprawniony do unieważnienia złożonego zamówienia.
  • Sklep Milimili zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.